30 Mart 2012 Cuma

DOĞUM

Upuzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başlıyorum. Bunca zamandır ne mi yaptım? İki kişilik ailemize üçüncü bir kişi geldi. Hayatımız bambaşka bir anlam kazandı. Daha fazla sorumluluk ama daha fazla mutluluk getirdi bizeJ Günlerim onunla dopdolu geçiyor. 5,5 ay doğum iznim 1 ay önce bitti ve işime geri döndüm.
7 Eylülde Acıbadem Maslak Hastanesi’nde Doç.Dr.Cem Batukan ve Hülya Hemşire sayesinde normal doğum yaptım. Doğuma Eşim’de girdi ve bana inanılmaz güven verdi, koçluk yaptıJ Yani benim doğum koçum eşim oldu. Gece 03:00 de başlayan sancılarım sabah 08:17 de sona erdiJ Oğlumuzu kucağımıza aldıkJ  Bayanlar sözüm size; normal doğum güzel ama sancılar çok şiddetli. Yanınızda size sürekli güven verici konuşmalar yapan eşiniz, doktorunuz ve hemşireniz varsa çok daha kolay geçiyor doğumJ  9 ay boyunca normal doğum diye yola çıkmıştım ama ne pilates, ne yoga, ne de nefes derslerine katıldım.Doğum sırasında sancılar ile birlikte nasıl nefes alıp vermem  ve ne yapmam gerektiğini zaten biliyordum sanki. Bütün kadınlarda bu güç var yeter ki gerçekten isteyin...
Bu arada 5 aylık hamileyken gittiğim Garda ve Como postlarımı yazıyorum yakında paylaşacağım. 
Sevgiler herkese,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder