8 Aralık 2010 Çarşamba

Monaco,Monte Carlo

İlk limanımız Monaco,sabah burada uyandık.Monaco ve Monte Carlo  denince aklıma ilk gelenler Formula 1, kumar ve zenginlik. Kendinizi fakir hissetmek istiyorsanız Monte Carlo'ya gidin diye bir yazı okumuştum:) Ben daha çok şehrin içini, sokaklarını merak ediyorum.Sabah gemide kahvaltımızı yapar yapmaz iniyoruz. Önümüze çıkan ilk otobüs durağında şehir içi otobüse biniyoruz, beğendiğimiz bir yerde inip gezeceğiz.:) Monte Carlo, Monaco'nun kumarhaneleri ile ünlü zengin semti. LV,Chanel...bütün mağazalar var.Hiç birine bakmak içimden gelmiyor.Yürümeye başlıyoruz.Monaco Sarayının da olduğu Old Town'da The Rock'a gitmek niyetindeyiz. Sokaklar tertemiz heryer pırıl pırıl parklar, bahçeler,binalar,oteller heryer güzel burada. Küçük sokaklardan geçiyoruz.Tam karşıma bir tea & chocolate shop  çıkıyor. Hemen buraya dalıp, çay  ve çikolata alıyoruz.Mağaza çok güzel, kendine has bir ruhu, asaleti var sanki. İşte ben böyle yerlere bayılıyorum.



Avenue De Monte Carlo.Cadde Levhasının güzelliğine bakın ne kadar romantik!!!




The Rock yolunda.. Old Town'da ara sokaklarda yürüyorum

The Rock, Monaco Sarayı, yanında Grace Kelly'nin evlilik merasiminin yapıldığı Cathedral çok güzel. Manzara harika,ama maalesef Saray ziyaretçilere kapalı Kasım-Nisan arası kapalı olduğunu daha önce öğrenmiştim zaten.Buranın tadını yeterince çıkardıktan sonra gemiye doğru ilerliyoruz.

Aşkım Mustimmmm

The Rock ...toplar ve biz

The Rockdan kuşbakışı...Zenginlik budur!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder